×

( Kat von D Açılış Etkinlikleri Serisi )

Year 2017
Deliverables Proje Geliştirme İç Mekan Tasarımı Ürün ve Stand Tasarımı Grafik Tasarım Video Prodüksiyon Sosyal Medya İçerik Planlama Operasyon Yönetimi

Sephora'nın Kat von D ürünlerini Türkiye pazarına tanıtma sürecinin planlama ve uygulamasını yapmak üzere dört aşamada ilerleyen bir plan hazırladık: Öncelikle, Sephora Ekibi'ne Kat von D markasının tanıtıldığı etkinlik düzenlendi ve takibinde bir iç yarışma ile her mağazanın marka elçileri belirlendi; ikinci olarak bir Make Up Capsule tasarlandı ve alışveriş merkezlerine yerleşitirilerek marka tanıtımı yapıldı; üçüncü aşamada ise Instagram Stories'de yayınlanmak üzere prodüksiyonu yapılan bir video ile Ön Satış Etkinliği ve ürünlerin tanıtımı gerçekleştirildi. Son olarak ise ünlü isimler ile influencerların katıldığı, Soho House'da düzenlenen Lansman Etkinliği ve onu takip eden, Nişantaşı Sephora Mağazasındaki Ön Satış etkinliği düzenlendi. Sürecin sosyal medya içerik ve etkileşimleri çoğunlukla influencer pazarlamaya dayalı olarak gerçekleşti; ana influencer Didem Soydan, Umut Eker ile beraber katıldığı KvD Polonya Lansmanından, sosyal medya planlamasına uygun özgün içerikler paylaştılar.