×

( Eti Karam için Stand Tasarımı )

Year 2015
Deliverables Konsept Geliştirme Sanat Yönetimi Stand Tasarımı & Görselleştirme Ürün Tasarımı Operasyon Yönetimi Sosyal Medya Stratejisi Influencer Pazarlama Video Prodüksiyonu

Karam markası ile İstanbul Coffee Festival'da bir proje ile yer almak isteyen Eti için kahve deneyimini çikolata lezzeti ile buluşturan bir buluşma ve etkinlik alanı tasarladık. Eti Karam dört farklı çikolata çeşidi sunuyor. 22-25 Ekim 2015 tarihleri arasında tarihi Haydarpaşa Tren Garı’nda gerçekleştirilen İstanbul Coffee Festival’da Eti Karam Chill-Out Alanı ile yer aldık. Bize ayrılan 90 metrekarelik alanda 'Hangi Karam Hangi Kahveyle?' deneyim alanı ve oturma alanına yer verdik. Festival katılımcılarına ilk kez deneyimleyebilecekleri kahve çuvallarından oluşan oturma alanları yarattık. Standa uğrayan ziyaretçiler seçtikleri kahve ile Eti Karam lezzetinin keyfini çıkardılar. Instagram kampanyaları yapılarak katılanlara hediyeler verildi.

Etkinlik kapsamında Cumartesi ve Pazar günleri Yağız İzgül de standımızda bizimle olarak ziyaretçilerimize çikolata deneyimi hakkında bilgi verdi. ETİ Karam Chill-Out Alanı için bir de Instagram kurgusu hazırladık. Alanımızda fotoğraf çekerek Instagram hesabından #KaramlaKahve etiketi ile paylaşan ziyaretçilere içlerinde sürpriz hediyelerin yer aldığı zarflar verdik.

Etkinlik süresince standımızı yaklaşık;
19.000 kişi ziyaret etti.
Etkinlik kapsamında;
Özel olarak tasarlanan 500 adet çikolata
yeme kiti,
500 adet ETİ Karam önlüğü,
Toplamda 1000 paket olmak üzere 6 çeşit Eti Karam,
Ürünleri ziyaretçilerle paylaşıldı.